Saturday, December 1, 2007

Ziua Nationala


Azi e 1 Decembrie....ziua nationala a romanilor. Se spune ca azi ar trebui sa fiu mandra ca sunt romanca. Dar uite ca eu nu ma simt mandra de asa ceva. Sunt fericita ca nu mam nascut in Somalia Kenia sau cine stie ce tara nefericita si necivilizata, dar nici Romania nu e prea departe.... peste tot sunt numai tigani si nu nus rasista dar daca nu sar mai fura cat de bine ar fi. Vara asta am fost in Bulgaria intro statiune de nemti.... acolo nu aveai nicio grija unde iti lasi banii telefoanele si alte bunuri....caci niciodata nu erau furate....la noi pe plaja daca lasi o camera sau un telefon imediat se fura....Si furatul este doar unul din lucrurile care ma deranjeaza la mica noastra tara si natiune.Insa sunt si lucruri bune......se putea si mai rau...Una peste alta sunt multumita desi nu pot sa nu spun ca vreau sa plec one day de pe plaiurile mioritice:) Anyway ViVa ROMANIA!

6 comments:

Coca-Basher said...

hehe, ia uite un bucata bloggerita ;)) Am vrut si eu sa scriu ceva de ziua nationala da-mi fu lene.

Coca-Basher said...

aaa....inca ceva umbla in setari la blog sa poata si cei fara profil de blogger sa-ti lase commenturi si fa commenturile sa apara in fereastra separata ca sa nu navigheze lumea de la articol :)

Ingrid said...

alex...habar nam...sa modific...asa k mai bine...

Coca-Basher said...

na :p vezi c'ai reusit? :p
Acu' daca ai reusit asta cred ca reusesti sa iei si widgetul cu 'friends' din josul paginii si sa-l pui sub 'About Me', ca banuiesc ca l-ai pus acolo din greseala.(e doar o chestiune de drag & drop)

Anonymous said...

deaia am shi uitat k e ziua Romaniei` :P si nu ma simt` delok` prost:|

Coca-Basher said...

@Mara: Nici nu trebuie să te simți :)) De ziua națională am văzut la știri cum au lăsat niște români o mașină pe cric(adică i-au furat roțile :| )