Wednesday, December 12, 2007

visare

de ce visurile nu pot fi adevarate.......cineva zicea ca "speranta moare ultima".... azi noapte am visat ceva asa de frumos si nu inteleg de ce . A fost cel mai frumos vis de pana acum. Nu mas mai fi trezit din el....si desi stiu ca nu prea am sanse sa devina realitate......nu pot sa numi doresc!Ieri am dat teza la fizica si habar nam cat de bine sau de rau am facut.....sper sa iau nota mare. Si la info la fel :-$$.Azi am vazut un videoclip......superb si miau dat lacrimile.....desi stiu ca nu e bine sa plang si nici sa fiu trista....a fost asa emotionant acel videoclip:) Si totusi inca te iubesc........:-<

3 comments:

Adela said...

Videoclipul de la mine de pe blog?:x

Anonymous said...

shi eu am vaut videoclipu` ala:X:X m`am uitat de 5 ori pt ca mi se parea socant:X:X nu intelegeam:X

patricia said...

videoclipul ala e:(((( sad extrem de sad. dar fain, emotionant(nu-mi venea cuvantul:P)