Saturday, December 22, 2007

Magia sarbatorilor!

E foarte faina perioada asta.....iarna vacanta....chiar si zapada....pakt k a avut grija cineva sami strice buna dispozitie si sa ma cert cu dady. Dar o sa ne impacam noi. Ce vreti sa va aduca mosul??? Eu vreau ce am vrut si anu trecut si anume un iubit....si pt asta mosul trebuie sa fie darnic.....dar eu nam prea fost cuminte. Insa nu pot sa nu sper la un iubit... Sarbatorile sunt super...pacat ca acum tin post..abia astept sa mananc cozonac si toate dulciurile pe care mi lea fofilat fratemeo in fata zilele astea. Azi am fost la Biserica....sa ma spovedesc insa era inchis. Pacat.....mai trebe sa tin post inca o zi::. In poza e fratele meu cu unii din colegii lui, iar Mos Craciun e tati....insa fratemeo nu stie asta. Sarbatori fericite. Si un an nou plin de magie daca nu mai apuc sa scriu inca un post:)

1 comment:

Coca-Basher said...

pff....crek am avut sarbatori destul de fericite, nu? :) mai ales revu...party-uri ca la georgi sa tot fie and we'll have plenty of phun xD