Thursday, December 6, 2007

fericire ......relativa


Vine ziua mea........duminica8-> abia astept....pacat k una dintre persoanele importante nu va veni:(. Dar nu o sa suspin prea tare.....o sa ma bucur de ziua mea asa cum trebuie ......asa cum merit. Zilele astea ma apucat melancolia...mie dor de take....de banca mea plina de emotie de pe randul din mijloc ......de colegul meu de banca. Desi nu regret nimic din ce sa intamplat pana acum ma gandesc asa.....de ce fericirea nu poate sa fie relativa?? Cand toate din lumea asta pot fi relative......mai ales in domeniul chimiei. Ar fi mai usor si mai putin dureros sa existe si o astfel de fericire,dar din pacate.....:(:(.

Mereu ne intoarcem la prima mare dragoste.....oare asa sa fie?:-<

5 comments:

Grațiela said...

Iti urez de acum sa ai parte de note bune, distractie si... cat mai putine absente :))...

La multi anI! :*:*:*

Ingrid said...

multumesc graty.....nus asa multe absente...

C M said...

La multi ani, Ingrid!!Sa ai parte de tot ceea ce-ti doresti!!Din punctul meu de vedere, PRIMA DRAGOSTE NU SE UITA NICIODATA!!

Anonymous said...

deki era bine in take..sh noua ne e dor de voi:X

laura said...

la multi ani colega....sa ai parte de tot ce e mai frumos in viata:X:X:Xsa fi iubita:*:*:*