Thursday, November 29, 2007

tristete...si revenire

Azi am avut sedinta....am stat toata dimineata cu inima cat puricele sa vad cum va iesi....si ghiciti ammi a intarziat 10 minute.ca de obicei femeie....am tipat la ea......plus k de cateva zile am avut niste experiente foarte nefericite care nu pot fi impartasite unei pagini de blog.....poate doar unui prieten...acum dupa ce am plans o jumate de ora(asta seara) +jumatate(azi de dimineata) ma simt revenita printre cei vii. Ma simt mai puternica ca niciodata si..........inca astept sa vad daca mami va vedea absentele sau nu...sper sa nu pt k nu am pregatit scuze.

11 comments:

Coca-Basher said...

ce sexi e aplecat iva in background :)) Da e poza veche ca inca erai la 'handi' :))

Ingrid said...

nu e iva.....e poe:)

Coca-Basher said...

Nu se poate...Nu-l confundam eu pe Iva cu Poe...Anyway, daca asa e, ii cer scuze lui Iva ^:)^

upvoter said...

La inceput am fost si eu derutat de poza :P .Orikum , o scuza de la wacky trebuie pusa in rama B-)

Grațiela said...

opa... grava situatia cu absentele :|

C M said...

Ai grija cu absentele...eu cred ca mai bine i-ai spune adevarul mamei tale..si astfel ai fi mai linistita..din punct de vedere moral..!!

Ingrid said...

a trecut sedinta.....una dintre absente a fost motivata.....deci.....mai am doar 3.....si in plus media se scade la 15 absente deci mai am 12:)

Coca-Basher said...

Bai Chirca Madalina, las-o mai ușor cu morala :))
Chestia cu absențele a fost pusă așa, la șches că doar nu făcea nimeni atâta caz pentru 3 absențe...plus că una dintre ele e la religie și una e un chiul în grup(care a fost motivată oricum...)

Anonymous said...

bah alex.....esti defazat...aveam 4 absente...aia la logica.....2 la franceza....si una la religie.....aia la logica a fost motivata.....aia la religie ma pis pe ea.....si la franceza e problema....dar sunt doar 3:)

C M said...

In mod cert, nu stiam ca sunt doar 4 absente( sau 3)...Daca asa de mult te-a deranjat comentariul, roag-o pe Ingrid sa-l stearga;;). anymay..it doesn't matter..

Ingrid said...

doamne ce oameni...mada...nul baga pe alex in seama....asa e el.....mai defazat. Si am mai capatat o absenta la religie...cat de penal:)