Sunday, December 9, 2007

birthday

Azi e ziua mea.....fac 15 ani. De azi am voie sa fac ce mia urat alex...De azi pot sa am si eu 15 ani ca toti ceilalti...si mai ales.....de azipot sami bat joc de ei kre inca mai au 14 ani..oricum am indurat destul cu ei 14 ani ai mei.....si cu cei 13....si tot o sa mai patimesc. La 15 ani vreau sa fiu mai buna sa iubesc mai mult(desi nu cred ca se poate) sa iau note mari la tezele pentru care nu am invatat nimic sa nu mai fiu asa naiva.....Imi doresc multe...makr cea cu tezele sa se implineasca...si cea cu iubirea.....k vad eu ce fac cu naivitatea......La multi ani mie copilului inocent care am fost si care voi mai fi inca vreo 2 ani.

2 comments:

Coca-Basher said...

n-ai raspuns la leapsa :p

Anonymous said...

waai` tre sa fug din calea ta k am 13=)) Happy Birthday!!![ingzu]