Thursday, February 28, 2008

saptamani negre

De cand a inceput scoala am parte numai de lucruri nasoale...defapt inca de cand a inceput scurta vacanta pe care miam petrecut-o cu fratemeo:-<...apoi am venit la scoala prima sapt a fost ok ..in afara de lucrarea la info la care am luat opt...no reason why:-?? apoi am dat lucrare la mate la care am facut absolut varza.......si apoi a urmat tumutuloasa nota la desen... 2...pt k nu am avut imaginea sa vada ea cat de buna e icoana si cat va cere pe ea...ca sasi mai ia o palarie.....proasta naibi...am decis sa ma angajez la sapat santuri sau canale... sefii nostrii vor fi alex andrei si georgi....si eu voi avea salopeta mov...si le voi sapa locul de veci....sa acda amandoi acolo imbratisati...si cu banii pe care ii iau pe icoanele pictate de clasa mea o sa ma plateasca pentru groapa artistica si muzicala pe care leam facuto.....:) ce lume proasta. Sunt bine fericita..doar putin nervoasa:P

2 comments:

Grațiela said...

:)) ... dar şi amuzantă :))

Eh... lasă, că notele nu sunt decât... de fapt nu sunt absolut nimic, nu spun o realitate, de foarte multe ori ... Sunt o demagogie, exact.. un mit...

Da-le-n colo de note! Noi să fim sănătoşi :))

PAPICHULLOOO said...

Notele nu conteaza, nu spun realitatea, se intampla sa mai avem si zile proaste.