Tuesday, February 5, 2008

film....:-<


In ultima vreme am fost foarte ocupata cu scoala...stiti voi inchierea semestrului....a mediilor...retusarea lor.....etc. Dar am vazut un film superb cu James McAvoy un actor nou si foarte bun:X din toate punctele de vedere, atat ca talent actoricesc cat si ca frumusete si Anne Hateway care a mai jucat si in The Devil Wears Prada. Filmul se numeste Becoming Jane si este despre viata scriitoarei Jane Austen, de aici intelegand si sursa de inspiratie a plictisitoarelor sale romane. Sunt frumoase romanele, romantice, dar au cam 100 de pagini de abureli, actiunea concentrandu-se in 20 de pagini. Filmul este diferit de cartile scrise de Jane si ii urmareste parcursul in viata, mandria ei de a nu se casatori pentru bani( pana la urma ramane necasatorita) si intalnirea ei cu Tomas Lefroy un tanar avocat care depinde de unchiul lui, mare magistrat si care are de ingrijit familia sa. pe mama sa si inca cativa frati si surori. Ei hotarasc sa fuga impreuna, dar Jane se intoarce, plina de o urma nesperata de responsabilitate. Despartirea ei de tanarul Lefroy ma emotionat foarte tare, mai ales ca ma uitam cu mami la film si imi spunea "vezi ce inseamna prostia?". A fost primul film la care am plans.......si chiar de 4 ori...rolurile au fost pregnante, actorii bine pregatiti si erau asa de frumosi impreuna incat nu mam putut abtine sa nu plang cand sau despartit. Categoric cel mai frumos film pe care lam vazut.:)

1 comment:

Grațiela said...

Legat de prima parte... Retuşarea sau mai exact (mă dau exemplu) stricarea lor :))
Cartea suna interesant... Nu ştiu de unde şi până unde, dar îmi aminteşte de "Jane Eyre" - Charlotte Bronte. Poate prin coincidenţa numelui, sau poate datorită acţiunii ce se găseşte oarecum în ambele (mă refer la fugă), sau prin caracter..

Oricum, m-ai făcut curioasă!