Monday, February 18, 2008

Back to school

Si uite asa dupa o vacanta plictisitoare.....a inceput scoala din nou. Si dramatic este ca mi se pare mai greu ca niciodata. Profii sunt muuuuuuult mai nasoli decat in semestrul I si se pare ca nui mai sensibilizeaza nimic. Inainte sa ajung la liceu toti ziceau ca daca imi ies medii mari in primul semestru pot sa dorm lejer inca vreo 2 ani! Mie mi se pare k semestrul I a fost super lejer....si ca abia de acum incepe greul. Oricum o sa las stresul deoparte si o sami vad de viata mea de copil fericit si nebun ce sunt!te iubesc!

1 comment:

Anonymous said...

mda, deci(stiu ca nu se incepe cu deci, da ma dau si eu agramat) finally someone is talking sense! :))
Doar ca greu n-o sa fie liceul never :)) Eventual printr'a 11a sem 2 si a 12a ca vine bacu...da mai e mult pana atunci. intre timp, relax...and then relax some more...